Restaurant Norrlyst – en lille perle midt i København, hvor man får en sublim oplevelse fra man kommer til man går, og hvor man mærker, at der er fokus på serviceniveauet og spændende smagsoplevelser.
Bjarke, der startede Norrlyst i efteråret 2019, havde store visioner for Norrlyst – både i forhold til koncept, markedsføring og økonomi. Desværre kom Corona og satte en stopper for planerne. Her kom PLUS ind som partner.
”Jeg søgte andre muligheder, og der var I en stabil mulighed på markedsføringsfronten”.
Bjarke har siden første kampagne med PLUS oplevet en massiv interesse for Norrlyst, og som han selv siger:
”Vi har fået nye faste kunder, som er begyndt at komme hos os efter de lærte os at kende gennem PLUS.”
Bjarke fremhæver blandt andet, at han gennem PLUS når ud til en stor gruppe kunder, som han ikke selv ville kunne nå. Desuden nævner han, at vi med PLUS-konceptet er dygtige til at generere omsætning i lavsæson-perioder. En udfordring, som mange i restaurationsbranchen kender til.
Norrlyst fik over 1100 nye kunder efter første kampagne med PLUS. Her blev Bjarkes restaurant markedsført massivt igennem vores egne kanaler. Kampagne-artiklen blev skrevet ud fra et interview med Bjarke, og billederne tog vores professionelle fotograf, så fortællingen om Norrlyst blev formidlet på bedste vis.
”Det vigtigste for mig når kunderne kommer er, at forventningsafstemningen er på plads. Det vi har oplevet med jer er, at vi har ramt den rigtigt i forhold til det, der er blevet solgt, det der er blevet markedsført – og det kunderne har købt ind på, så på den måde er det glade kunder vi får ind.”
Hos Downtown er vi eksperter i at formidle oplevelser og skabe content, der konverterer. Vi kender vores medlemmer rigtig godt og vi forstår deres behov og adfærd. Sammen med Bjarke skabte vi en artikel til kampagnen, hvor vores journalist gik i dybden med idéen bag restauranten, visionen, råvarerne, personalet mv. Vores fotograf tog en serie billeder, der binder fortællingen og kampagnetilbuddet sammen, så der er en rød tråd – og forventningsafstemningen er på plads ift. indholdet af tilbuddet – i dette tilfælde en udsøgt 4-retters menu.
”For mig er PLUS den forretning, der kommer ud til et stort antal mennesker, og jo større det antal er, jo mere interessant er det for mig at samarbejde med jer. Og så er der alt det med kundeservice og dialogen med vores personlige kontaktperson. Alt det fungerer, det er jo bare dejligt, og det skal også være der – ellers gider man ikke at komme igen. Men hovedfokus fra mig er den mængde folk I kommer ud til med jeres kampagner.”
Hvis du sidder med ønsket om en ligeså succesfuld kampagne til din restaurant, er du velkommen til at kontakte os, så tager vi meget gerne dialogen omkring mulighederne.