bar’ sushi

Fra lille fisk til storfavorit!

bar’sushi er, for at bruge en passende analogi, en lille fisk i en stor sø. Den intime restaurant ligger perfekt placeret på pulserende Nørrebrogade, nær Assistens Kirkegaard og metroen. Her driver Mikkel restauranten, og med 10 års erfaring i bar’sushi-franchisekæden ved han alt om, hvad der skal til for at drive en god sushi-restaurant.

Den intime restaurant har alle forudsætninger for at blive de kræsne københavneres nye sushi-pusher. Men hvordan skiller man sig ud fra mængden med et begrænset marketingbudget? Det er lige netop det spørgsmål, der blev grobunden for samarbejdet mellem Downtown og bar’sushi.

“Jeg har lige startet denne her sushibar, så for mig har det været vigtigt at gøre opmærksom på mig selv. Og det synes jeg virkelig, at Downtown formår, og det har været en af de hovedsagelige årsager til, at jeg valgte at indgå samarbejdet.”

Fisken på disken - 1000 menuer solgt!

bar’sushi har virkelig styr på ALT: Med kærlighed og tryllestøv kræser og forvandler deres dygtige sushi-kokke friske råvarer til smukke og unikke smagsoplevelser – som kan oplevelses på tæt klods, da man kan nyde middagen i baren med kig til det åbne køkken.

“En anden ting for mig i sådan en lille nystartet sushibar, der ikke lige har verdens største kapital, som også har været en afgørende faktor, er at I tog jeres cut fra salget, og ikke money up front.“

Downtown sendte en stime af sushi-sultne kunder til Nørrebrogade 152. Faktisk nåede bar’sushi at lange 1000 menuer over disken – på bare en enkelt kampagne. Og så skulle Mikkel ikke lægge en eneste krone up front. Downtown tager i stedet for et cut af de solgte menuer, hvilket vil sige, at vi kun er en succes, når vores partner er en succes.

“Jeg skulle ligesom have folk til at opdage min sushi, så det synes jeg var en totalt god måde at gøre det på, og I havde masser af eksempler på restauranter, I har lavet samarbejder med før, så jeg var meget tryg i det.”

Vores hjerter banker for unikke madoplevelser, og vi er eksperter i at formidle smage gennem skarpt og personligt content. Se et udpluk af billeder og artiklen fra bar’sushis succes-kampagne herunder.

Skal vi skabe vækst sammen?