Marienlyst Strandhotel er efterhånden ved at være et af de mest eftertragtede og folkekære hoteller i Danmark. Hotellet, der bl.a. kan bryste sig af en magisk beliggenhed helt ud til Øresund og ikke mindst en (med god grund) meget populær spa-afdeling mangler sjældent gæster på gangene, men når man råder over flere end 200 værelser (og endnu flere i vente) kan det i lavsæsonerne være fornuftigt at give salget et ekstra boost.
“Det, der primært er fornuftigt er, at jeg har en tryghed i, at det rykker, når jeg sætter det til salg hos jer. Jeg ved, at vi kan gå live indenfor et par timer. Det er jo helt fantastisk og det er lige præcis det, vi har brug for. Det er jo helt afgørende.”
– Emilie Hjort, Kommerciel Manager hos Marienlyst Strandhotel
Salgstal og nye kunder i forretningen er en ting – indpakning og kvalitet er en helt anden. På Marienlyst Strandhotel er der fuldstændig styr på alt fra indretning til koncept, og når man har et brand, der er så stort og velkendt, er det vigtigt at finde en samarbejdspartner, der kan tilpasse sig og passe ind i en designmæssig rød tråd.
– Emilie Hjort, Kommerciel Manager hos Marienlyst Strandhotel
Take Offer tilbyder alle samarbejdspartnere en gratis mediepakke, som bl.a. består af billeder og tekster, som vi selv producerer individuelt til alle kampagner i tæt samarbejde med en kontaktperson. Resultatet er en professionel kampagne, der passer specifikt til partnerens ønsker. For Marienlyst Strandhotel har samarbejdet betydet, at de har fået nye og tilbagevendende kunder på hotellet – helt uden at gå på kompromis med hotellets brand og unikke stil.