Soul Massage

260 nye kunder på 7 dage!

Soul Massages wellnessoaser ligger i det smukke Ørestad og på det mondæne Frederiksberg. Her får gæsterne forskellige wellness- og skønhedsbehandlinger, hvor massage er deres ekspertise.

Alt fra lokation til produkter og lokaler er indbydende og gennemtænkte, men kunderne kommer naturligvis ikke af sig selv. Yoanna, der driver Soul Massage, valgte at indgå samarbejde med Downtown med det formål at nå ud til et bredt publikum – uden at skulle lægge en eneste krone i markedsføring.

Fra kampagne til kunde

Det kan være dyrt og svært at ramme de rigtige kunder – især for en mindre virksomhed i et mættet marked. Men via. Downtowns brede netværk nåede Yoannas kampagne ud til wellness-trængende københavnere og solgte over 260 massager.

For Yoanna var det vigtigt, at Downtown-kunderne modtog den behandling, de havde købt og betalt – også selvom de havde fået oplevelsen til en nedsat pris. Det er lige netop dét, der gør, at kunderne kommer igen!

“De fleste kunder kommer og afleverer deres værdibevis og får deres massage, hvorefter de siger tak – vi kommer igen!”

Bred markedsføring - uden det hårde arbejde

Udover, at det er dyrt at markedsføre bredt, så er det også tidskrævende at skabe skarpt kampagnemateriale. Som så mange andre mindre erhvervsdrivende, har Soul Massage ikke en marketingafdeling, og det giver en udfordring, når klinikken skal brandes.

Downtown tilbyder alle partnere en gratis mediepakke, som består af billeder og tekster, som vi selv producerer individuelt til alle kampagner. Resultatet er en professionel kampagne, der formidler historien om den unikke oplevelse.

For Yoanna og Soul Massage har samarbejdet betydet, at de har kunne øge deres kendskabsgrad og vigtigst af alt har de fået nye og glade – og ikke mindst tilbagevendende kunder.

Vores hjerter banker for unikke madoplevelser, og vi er eksperter i at formidle smage gennem skarpt og personligt content. Se et udpluk af billeder fra Soul Massage succes-kampagne herunder.

Skal vi skabe vækst sammen?